tl-wr840n com firmware modificado e senha perdida

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.

tl-wr840n com firmware modificado e senha perdida

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.
tl-wr840n com firmware modificado e senha perdida
tl-wr840n com firmware modificado e senha perdida
2019-03-01 22:31:19
Model: TL-WR840N  
Hardware Version: V4
Firmware Version: Desconhecido

olá a todos.

 

estou com um roteador desse tl-wr840n com firmware modificado e com senha de admin perdida..

 

o rapaz que fez o seviço não deixou as credeciais novas e ainda por cima modificou o firmware do aparelho..

 

assim que reseta ele sempre da a mesma informação .. nenhuma das senhas básicas ou padrões Tplink funcionan..

 

alguem pode me dar uma luz?

 

aqui no site tem o firmware dele, porém tem que entrar pra modificar né...como fazer??

 

Hello everyone.



I have a router of this tl-wr840n with modified firmware and lost admin password ..



the boy who did the service did not leave the new credentials and even modified the firmware of the device ..



so reset it always gives the same information .. none of the basic passwords or Tplink patterns work ..



Can anyone give me a light?



here on the site has the firmware of it, however has to enter to modify ne ... how to do ??
  0      
  0      
#1
Options

Information

Helpful: 0

Views: 1102

Replies: 0