A Torre não esvazia o depósito de pó do robo

a week ago
Model: Tapo RV30 Max Plus  
Hardware Version: V1
Firmware Version: 1.2.3 build250411 Rel.094615

O meu robô RV30 Max Plus,não esvazia o depósito de pó, nem automaticamente nem formando desde o aplicativo "faz um zumbido que acho que vem do próprio robô mais não esvazia" as primeiras vez que fez o barulho da torre era bem maior e esvaziou, já fiz o de colocar num lugar escuro e desconectar da energia por vários minutos e tudo mais. Abri a tampa de embaixo para ver se o duto estava obstruído, mais não está.

so falta resetar o robô, só que não sei si vou perder os mapas também.

no caso de resetar, alguém sabe que perderia da configuração?

Alguem sabe como resolver e a que se deve este problema?

0      
  0      
Options
4 Reply
Re:A Torre não esvazia o depósito de pó do robo
a week ago

@VicentBr 

The emptying process does not start successfully if there is only a faint buzzing sound. Try to do a manual emptying in the local network, see if there is any change. > Connect your phone to the same WiFi network as the robot vacuum. Before the operation, turn off mobile data and disable VPN, if any, to avoid network switching and interference. 

Try to restart the dock - cut off power and reconnect, see if that helps.

Please share a video here if the problem still exists. *Upload videos to your personal cloud drive or video websites like YouTube, then send the video link here.

Smart HomeBase Tapo H500 - Even More Powerful Smart HubTapo Auto Biorhythm Turn on light bulb at different lighting to match different times of the day ▶ Tapo Camera Image Style & Image Brightness Try out a different image style for your camera!
  0  
  0  
Options
Monday

@Wayne-TP Ja segui as informações que me facilitaram, mais segue sem esvaziar o depósito, parece que a torre não está sugando a poeira do depósito. E não estou conseguindo subir o vídeo por aqui. Podem me facilitar outro método para encaminhar o vídeo?

0  
  0  
Options
Monday

@VicentBr 

video links torre não esvazia

torre não esvazia

0  
  0  
Options
Tuesday

@VicentBr 

It seems like a hardware failure. Please contact the local TP-Link support for warranty assistance or get a replacement from the retailer.

Smart HomeBase Tapo H500 - Even More Powerful Smart HubTapo Auto Biorhythm Turn on light bulb at different lighting to match different times of the day ▶ Tapo Camera Image Style & Image Brightness Try out a different image style for your camera!
  0  
  0  
Options

Information

Helpful: 0

Views: 64

Replies: 4