Vous ne pouvez pas vous connecter à ce routeur car vous n'en êtes pas le gestionnaire

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.

Vous ne pouvez pas vous connecter à ce routeur car vous n'en êtes pas le gestionnaire

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.
Vous ne pouvez pas vous connecter à ce routeur car vous n'en êtes pas le gestionnaire
Vous ne pouvez pas vous connecter à ce routeur car vous n'en êtes pas le gestionnaire
2023-09-20 19:47:23
Model: Archer AX55  
Hardware Version: V1
Firmware Version: 1.2.3 Build 20230603 rel.46473(4555)

Bonjour,

 

je viens d'acheter d'occasion ce routeur, mais ne parvient pas à le lier à mon TP Link ID.

J'ai systématiquement ce message :

"Vous ne pouvez pas vous connecter à ce routeur car vous n'en êtes pas le gestionnaire. Merci de bien vouloir demander au propriétaire de vous ajouter à la liste des gestionnaires."

 

Or le vendeur me dit qu'il a fait le nécessaire.

J'ai vu sur ce formum qu'un reset (via l'interface ou via le bouton reset pendant 10 secondes) solutionnait le problème : https://community.tp-link.com/en/home/forum/topic/605116?replyId=1195798

 

Or pour ma part, impossible, cela ne change rien, j'ai fait plusieurs reset.

 

Une idée de ce qui ne va pas ?

 

Merci pour votre aide

  0      
  0      
#1
Options
1 Reply
Re:Vous ne pouvez pas vous connecter à ce routeur car vous n'en êtes pas le gestionnaire
2023-09-22 03:41:11

  @Gael34 

 

Hi, for the factory reset, please make sure you've hold the reset button on the router until the Power LED blinks to reset the router to its factory default settings.

 

After that, if the problem still exists, please send an emai to support.forum@tp-link.com and provide the following information:

1. Proof of the purchase

2. Picture of the device label on your Archer AX55 router

3. MAC address of your AX55 router.

Nice to Meet You in Our TP-Link Community. Check Out the Latest Posts: Archer GE550 - BE9300 Tri-Band Wi-Fi 7 Gaming Router EasyMesh Is Available When Wi-Fi Routers Work in AP Mode as A Controller. Archer BE550 New Software Enhances System Stability and Optimizes MLO Network Stability. TL-WA3001 Supports EasyMesh, Speed Limit, Guest Network in AP Mode and/or Multi-SSID Mode. If you found the post or response helpful, please click Helpful. If an answer solves your problem, click "Recommended Solution" so that others can benefit from it.
  0  
  0  
#2
Options