desligamento dos Leds no modo noturno desabilitado

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.

desligamento dos Leds no modo noturno desabilitado

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.
desligamento dos Leds no modo noturno desabilitado
desligamento dos Leds no modo noturno desabilitado
2017-01-03 02:32:47
Model : TL-WA850RE

Hardware Version :

Firmware Version : 2.0

ISP :

Quando habilitei esse Repetidor Wi-Fi 300Mbps modelo TL-WA850RE ele ficou legal desligando os leds no modo noturno depois de uma semana houve uma falta de energia ai ele desconfigurou o modo noturno e agora abro o aplicativo Tether na função lede mais ele não obedece o horário de desligamento, se algum amigo souber como configura-lo eu agradeço muito.
  1      
  1      
#1
Options
4 Reply
Re:desligamento dos Leds no modo noturno desabilitado
2017-01-03 11:49:03
Can't understand this language....
  0  
  0  
#2
Options
Night Mode
2017-09-05 21:26:20
I've a tp-link AC900 Archer C25 and the night mode do not work. I noticed if I schedule short times the night mode works for once, after that it stop working. And for long times to start the night mode it never works. I changed de NTP server on time settings for a local server and it still doesn't work. I sent my router to technical suport but they do not identified this problem.
  0  
  0  
#3
Options
Re:desligamento dos Leds no modo noturno desabilitado
2017-09-05 21:31:08
I've a tp-link AC900 Archer C25 and the night mode do not work. I noticed if I schedule short times the night mode works for once, after that it stop working. And for long times to start the night mode it never works. I changed de NTP server on time settings for a local server and it still doesn't work. I sent my router to technical suport but they do not identified this problem.
  0  
  0  
#4
Options
Re:desligamento dos Leds no modo noturno desabilitado
2021-03-01 05:06:03

@Antonio Carlos Eu estou tendo  o mesmo problema! você conseguiu arrumar?

  0  
  0  
#5
Options

Information

Helpful: 1

Views: 1359

Replies: 4

Related Articles