Quelle est le modèle de mon routeur ?

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.
2023-08-08 06:34:40
Model: Archer C9  
Hardware Version:
Firmware Version:

Bonjour, j'ai un modem Archer C9. Mais la notice d'utilisation m'indique plusieurs modèles pour le Archer C9. 

Il n'y a rien d'écrit sur l'appareil. 

Comment je fais pour connaitre le modèle de mon Archer-C9 ? 
---

Product Description: 

Wireless Dual Band Router

Model: 

TL-WDR4300

TL-WDR3600

TL-WDR3500

C8/C7/C5/C2/C20i/C9/C20/C50

---

0      
  0      
Options
2 Reply
Re:Quelle est le modèle de mon routeur ?
2023-08-09 07:34:13

@N__M__ 

Hi, please check the model no. of your router on the device bottom label, if you are not so sure, you could also send us a picture of the label.

Nice to Meet You in Our TP-Link Community. Check Out the Latest Posts: Archer GE550 - BE9300 Tri-Band Wi-Fi 7 Gaming Router EasyMesh Is Available When Wi-Fi Routers Work in AP Mode as A Controller. Archer BE550 New Software Enhances System Stability and Optimizes MLO Network Stability. TL-WA3001 Supports EasyMesh, Speed Limit, Guest Network in AP Mode and/or Multi-SSID Mode. If you found the post or response helpful, please click Helpful. If an answer solves your problem, click "Recommended Solution" so that others can benefit from it.
  0  
  0  
Options
Re:Quelle est le modèle de mon routeur ?
2023-08-09 08:05:05 - last edited 2023-08-09 14:28:03

@Sunshine  // Bonjour Soleil, 

et merci 😀, pour votre réponse 💬. 

Cependant, la notice précise bien qu'il y a plusieurs séries de routeur pour ce modèle. 

Merci 😀, de me dire de quelle série est-ce qu'il s'agit ? Je sais que c'est un Archer-C9. 

Mais est-ce le : 

TL-WDR4300

TL-WDR3600

TL-WDR3500

Merci 😀, Nebil. 

0  
  0  
Options