Web based inlog probleem

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.

Web based inlog probleem

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.
Web based inlog probleem
Web based inlog probleem
2015-10-13 20:51:51
Model :

Hardware Version : Not Clear

Firmware Version :

ISP :

Hallo,

Sinds enige dagen heb ik een Touch P5 router geinstalleerd.
Prachtig apparaat, zowel qua design als prestaties.
Moeiteloos heb ik een sterk signaal, zelfs op de zolder ( 3 verdiepingen hoger)
Installeren was een fluitje van een cent, binnen 5 minuten alles draaiende en ingesteld.

Het enige wat niet lukt is via de computer de router te benaderen.
Na ingeven van het IP adres in de browser of via de link in de documentatie, krijg ik een inlogscherm waar om gebruikersnaam en wachtwoord wordt gevraagd.

Ik heb van alles geprobeerd, het standaard naam en ww, admin / admin, administrator naam, naam en wachtwoord van de wifi die ik zelf heb gekozen, naam van de SSID ( die ik zelf heb gegeven, maar niets werkt.

Ik heb zelfs tot 3 X toe de router terug gezet in de fabrieksinstellingen, opnieuw geconfigureerd maar het blijft een probleem om met "webbased" in de router te komen.

Hoewel het programmeren van de router zonder problemen met de tiptoetsen OP het apparaat gaat, wil ik ook de mogelijkehid hebben om de router eventueel te benaderen en te programmeren vanaf de zolder waar ook een computer staat. De Router hangt in de woonkamer.

Die ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd ?

Alvast bedankt voor eventuele reacties, Erik
  0      
  0      
#1
Options