Problem with roaming. Archer MR200

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.

Problem with roaming. Archer MR200

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.
Problem with roaming. Archer MR200
Problem with roaming. Archer MR200
2018-05-10 23:26:13
Model :

Hardware Version :

Firmware Version :

ISP :

I have Router Archer MR200 with a Spanish SIM card, operator Movistar, working perfectly in Spain.
I have travelled to Germany and cannot get Internet.
Data Roaming is activated on the router configuration menu: Network/ Internet / Advanced

Please help
  0      
  0      
#1
Options
9 Reply
Re:Problem with roaming. Archer MR200
2018-05-15 03:51:01
i face same problem
  0  
  0  
#2
Options
Re:Problem with roaming. Archer MR200
2018-05-15 10:07:47
You may make sure SIM card is working when you plug it into your phone in Germany.
  0  
  0  
#3
Options
Re:Problem with roaming. Archer MR200
2018-06-07 02:30:09
Same problem here, Vodafone UK sim card, but MR200 won't connect in Spain neither italy nor Belgium. this sim connects without problems in any smartphone in those countries, router connects without problem in UK with UK sim or in Spain with spanish sim.

It seems that the model is just incapable of roaming although roaming option is checked in preferences.
  0  
  0  
#4
Options
Re:Problem with roaming. Archer MR200
2018-07-17 18:43:32
I have been using the MR200 for 2 years but everytime I go abroad and roam I have the same problem. Can not connect because of unknown failure. I put my sim card in my phone and works perfectly. MR200 CAN NOT ROAM!!!!!!

DOES ANYBODY FROM TP-LINK READS THIS FORUMS? HELP PEOPLE
  0  
  0  
#5
Options
Re:Problem with roaming. Archer MR200
2018-07-18 14:28:57
generally speaking, when we move to another country, we just need to enable data roaming function on the router.

Confirm the local cooperative ISP and connect to the relative APN according to the ISP.
  0  
  0  
#6
Options
Re:Mr200
2019-01-02 14:05:35

نرم‌افزارهای برتر برای سفر و گردشگری

با یک گوشی هوشمند از هر چیز و هر کس بی‌نیاز هستید. برنامه‌ریزی سفر می‌تواند سخت باشد اما در سال ۲۰۱۸ تمام ابزارهای لازم برای سفر، در جیب شما جا خواهد شد. در اینجا برخی از بهترین نرم‌افزارهایی که استرس شما را در سفر به حداقل می‌رساند، فهرست کرده‌ایم.

 

1. نرم‌افزارهای رزرو هتل و پرواز

پیدا کردن ارزان‌ترین پرواز و هتل، می‌تواند کمی سخت باشد. برنامه‌های مخصوص رزرو می‌توانند به شما کمک کنند. هنگامی که پرواز شما رزرو می‌شود، می‌توانید از بهترین برنامه‌های ردیابی پرواز برای پیگیری استفاده کنید. هنگامی که به مقصد می‌رسید نیز  به برخی آدرس‌ها نیاز خواهید داشت تا اطمینان حاصل کنید که مسیر درستی به سمت هتل طی می‌کنید.

نرم افزار Skyscanner
رزرو پروازها، هتل‌ها، اتومبیل‌های اجاره‌ای - Skyscanner همه را پوشش داده است. این برنامه بهترین گزینه‌ها را  جستجو می‌کند. مانند پروازهای گوگل، شما می‌توانید ارزان‌ترین تاریخ‌ها را روی یک تقویم ببینید و همچنین می‌توانید در هنگام تغییر قیمت، پیغام آن را  دریافت کنید. اگر در مورد مقصد خود هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اید و چندان برای شما تفاوتی نداشته باشد، Skyscanner به شما گروهی از «تخفیف‌های برتر» پروازها را که از نزدیکترین فرودگاه در اطراف شما انجام می‌شود، پیشنهاد می‌دهد و همچنین لیستی از مقاصد با قیمت مقرون به صرفه، را پیش روی شما قرار می‌دهد.

نرم افزار kayak

بسیاری از مردم مدت زمان زیادی است که از برنامه کایاک، برای برنامه‌ریزی سفر خود استفاده می‌کنند. همانند Skyscanner، این برنامه نیز  در سراسر سایت‌های مختلف سفر برای اتومبیل‌های اجاره‌ای، هتل‌ها و پروازها جستجو می‌کند. کایاک اغلب دارای معاملات منحصر به فردی است که در سایت‌های دیگر نخواهید یافت، می‌توانید هشدار قیمت را تنظیم و از پیش‌بینی قیمت استفاده کنید تا بهترین زمان خرید را پیدا کنید. کایاک همچنین به عنوان یک برنامه‌ریز سفر عمل می‌کند و جزئیات مهم مانند شماره تأیید هتل یا شماره پرواز را در یک نگاه ارائه می‌دهد. شما همچنین می‌توانید به این جزئیات بلافاصله و در دستگاه‌های دیگر مانند ساعت اپل دسترسی پیدا کنید.

نرم افزار Hopper

اگر واقعاً دنبال ارزان‌ترین قیمت ممکن برای یک بلیط هواپیما هستید، باید Hopper را دانلود کنید. مانند کایاک و Skyscanner، می‌توانید از طریق یک تقویم ماهانه، ارزان‌ترین تاریخ پرواز را بیاببد، اگر نوتیفیکیشن Hopper را فعال کنید، با مشخص کردن مقصد، شما را از بهترین زمان خرید بلیط مطلع می‌کند. این شرکت ادعا می‌کند که شما می‌توانید در پرواز خود تا 40 درصد صرفه‌جویی کنید و این کار با تجزیه و تحلیل و ردیابی میلیاردها پرواز انجام می‌شود. استفاده از این نرم‌افزار ساده است و  شما می‌توانید پرواز خود را در کمتر از 60 ثانیه رزرو کنید. اپل آن را به لیست بهترین نرم‌افزارهای سال  2015 فروشگاه App اضافه کرده، و گوگل آن را برنده جایزه Google Play در سال 2016 معرفی کرده است.

نرم افزار Airbnb

این نرم افزار مخصوص رزرو هتل است. با استفاده از آن هتل‌های ارزان قیمتی را می‌یابید که توسط ساکنان محلی و یا دیگر مسافران تأیید شده‌اند. این برنامه به تازگی یک ویژگی جدید به نام Trips اضافه کرده است، که در طول اقامت شما، پیشنهاداتی برای جذاب کردن سفر ارائه می‌کنند. می‌توانید با  کمک راهنماهای محلی از این پیشنهادات استفاده کنید. در نهایت، این نرم‌افزار یک برنامه سفر همه جانبه است که به شما امکان می‌دهد تمام سفر و تفریحات آن را برنامه‌ریزی کنید.

نرم افزار Hotel Tonight

هنگام رزرو هتل نمی‌توانید مطمئن باشید که آیا پرواز شما به موقع خواهد نشست و شما به هتل خود خواهید رسید یا مجبورید یک شب هزینه اضافه متحمل شوید. به هرحال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، از تأخیر در پرواز تا کنسل شدن کلی آن! این یک نرم‌افزار قابل اعتماد است که به شما امکان می‌دهد در آخرین لحظات هتل خود را رزرو کنید. این شرکت ادعا می‌کند که اتاق‌های خالی هتل‌ها را با تخفیف‌های خوب برای شما رزرو خواهد کرد و رزرو اتاق شما کمتر از ده ثانیه زمان می‌برد. همچنین در صورت هر گونه مشکل خدمات تیم این نرم‌افزار به صورت بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته آماده کمک کردن به شما هستند.

 

2. اپلیکیشن‌های درخواست خودرو

برنامه Uber

Uber در 84 کشور و 737 شهر فعالیت می‌کند و فرمانروای جهانی برنامه‌های به اشتراک گذاری ماشین است. این برنامه خدمات مبتنی بر تقاضا ارائه می‌کند و هر زمان و هر مکانی که باشید در دسترس شما قرار دارد.  پس از بررسی مجموعه‌ای از نرخ‌های خودرو و نرخ‌های کرایه، می‌توانید به سرعت به طور مستقیم در داخل برنامه درخواست خودرو کنید. پس از آن، شما می‌توانید با راننده شخصی خود تماس برقرار کنید، مکان نزدیک شدن خودرو را پیگیری کنید و با استفاده از کارت اعتباری هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید. به جای تلاش برای پیدا کردن یک تاکسی یا ایستگاه تاکسی، فقط این برنامه را دانلود کنید. این نرم‌افزار مانند برنامه اسنپ عمل می‌کند.

برنامه Waze

Waze بزرگترین  برنامه ناوبری مبتنی بر جامعه است. در این برنامه امکان اضافه کردن اطلاعات به صورت آنلاین توسط رانندگان وجود دارد و از این نظر اطلاعات کامل و به روزی ارائه می‌دهد و به طور مداوم مسیریابی را برای همه بهبود می‌بخشد.

نرم افزار Google Maps

نقشه گوگل به طور گسترده‌ای به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های یافتن مسیر محسوب می‌شود. با استفاده از این برنامه به تمامی مکان‌های حمل و نقل عمومی در بسیاری از کشورها دسترسی خواهید داشت و همچنین می‌توانید مناطق خاصی را برای استفاده آفلاین دانلود کنید. همچنین می‌توانید از نقشه‌ها برای تماشای مکان‌هایی مانند موزه‌ها یا رستوران‌های تهران استفاده کنید. اخیراً گوگل امکان مشاهده آنلاین ترافیک را نیز اضافه کرده است.

نرم افزار Citymapper

Citymapper با یک لیست رو به رشد از کشورهای تحت پوشش خود، یکی از بهترین ابزار برای پیدا کردن و استفاده از حمل و نقل عمومی است. این نرم‌افزار به چند سرویس به اشتراک‌گذاری مسیر متصل است، سریع‌ترین راه برای رسیدن به مقصد را به شما معرفی می‌کند و از همه مهم‌تر، شما می‌توانید زمان حرکت مترو و قطار را به صورت آفلاین چک کنید. همچنین می‌توانید خطوط قطار یا اتوبوس خاصی را پیگیری کنید. نرم‌افراز حتی مکانی که باید از مترو یا قطار پیاده شوید را به صورت هشدار به شما نشان می‌دهد. اگر برای اولین بار به کشوری سفر می‌کنید این برنامه می‌تواند به شما در پیدا کردن سریع‌ترین و ارزانترین راه‌های حمل و نقل کمک کند.

 

3. اپلیکیشن یافتن جاذبه‌ها و مکان‌های تفریحی

به دنبال یک نقطه مناسب برای نهار خوردن هستید؟ آیا زمان اضافی دارید و می‌خواهید از یک موزه دیگر نیز دیدن کنید؟ لیست برنامه‌های زیر کمک می‌کند که مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های هر شهر را بیابید و لذت ببرید: 

برنامه Packpoint

این نرم‌افزار، آب و هوای مقصد را در طول سفر پیش‌بینی می‌کند. همچنین فعالیت‌هایی که دوست دارید در سفر انجام دهید مانند برگزاری یک جلسه کاری، خوردن یک شام فانتزی و... را از شما پرسیده و لیستی از امکانات شهر را بر اساس آن به شما پیشنهاد می‌دهد. سپس اقلامی که برای انجام این فعالیت‌ها نیاز دارید، ارائه می‌کند تا آنها را در بسته‌بندی لوازم سفر در نظر داشته باشید.

برنامه Google Trips

برنامه نسبتاً جدید سفرهای گوگل می‌تواند اطلاعات را از ایمیل شما بیرون بیاورد و رزرو هتل، جزئیات اجاره اتومبیل و موارد دیگر را اضافه کند. با انجام این کار، یک چارچوب اساسی برای سفر شما ایجاد می‌کند. هنگامی که آن را تنظیم کنید، می‌توانید از طریق آن به مکان‌های پیشنهادی و محبوب برای بازدید و یا محل‌های مناسب برای غذا خوردن و... دسترسی داشته باشید، و می‌توانید کل روز خود را برنامه‌ریزی کنید. Google Trips به شما این امکان را می‌دهد که این اطلاعات را به صورت آفلاین نیز ذخیره کنید، بنابراین می‌توانید هر زمان به برنامه سفر و اطلاعات مهم خود دسترسی پیدا کنید.

برنامه TripAdvisor

TripAdvisor یک برنامه همه جانبه است که برای مسافرت بسیار کاربردی است. شما می‌توانید به سرعت  به میلیون نظر، فیلم‌ها و عکس‌های مربوط به مقصد خود دسترسی داشته باشید. بارها، رستوران‌ها، هتل‌ها، خطوط هوایی و غیره. می‌توانید با استفاده از گزینه TripAdvisor's Near Me مکان‌های جذاب را در نزدیکی خود بیابید، علاوه بر این، شما می‌توانید سؤالات خاصی مربوط به سفر را در انجمن برنامه بپرسید یا نظرات خود را به روش مشابه به گروه اضافه کنید.

 

4. اپلیکشن‌های زبان و برنامه‌های روز به روز

اگر به کشوری سفر کنید که زبان متفاوتی داشته باشید، به برنامه‌های ترجمه هم‌زمان نیاز خواهید داشت. در اینجا علاوه بر برنامه‌های مترجم، تعدادی برنامه متفرقه نیز که ممکن است برای سفر به خارج نیاز داشته باشید معرفی می‌کنیم: 

برنامه Google Translate

این نرم‌افزار همچنان به همان اندازه ابتدای راه اندازی‌اش، قابل توجه است. این نرم‌افزار ترجمه متن را در اختیار شما قرار می‌دهد و به لطف یادگیری ماشینی، به شما اجازه می‌دهد تا به ترجمه ۱۰۳ زبان مختلف دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید کلمات یا عبارات مورد علاقه خود را برای دسترسی آفلاین ذخیره کنید یا نتایج دیکشنری را برای یک کلمه یا عبارت مشاهده کنید. 

برنامه Duolingo

اگر سفر خود را از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کردید و زمان کافی در اختیار دارید، با این نرم‌افزار می‌توانید زبان کشور مقصد را بیاموزید. درس‌ها بر اساس سطوح ابتدایی ارائه می‌شوند و می‌توانید با ربات‌های برنامه به صورت آنلاین چت کنید. این ویژگی از این جهت مهم است که می‌توانید عباراتی را که در خارج از کشور زیاد استفاده می شوند، بیاموزید.

برنامه XE Currency

این برنامه یکی از قوی‌ترین برنامه‌های مبدل ارز است که در هر دو سیستم عامل اندروید و ای او اس در دسترس است. این نرم‌افزار به طور مداوم در حال به روز رسانی است و نرخ ارز را به صورت لحظه‌ای در سراسر جهان ارائه می‌کند. نکته ارزشمند این نرم‌افزار قابلیت این است که آخرین نرخ ارز را ذخیره می‌کند و به صورت آفلاین قابل استفاده است. 

برنامه WhatsApp

این نرم‌افزار بیش از یک میلیارد کاربر دارد و در خارج از کشور بسیار می‌تواند کاربردی باشد. اگر دوستان جدیدی در سفر بیابید و یا نیاز به راهی برای چت کردن سریع و راحت با آنها داشته باشید، این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند. همچنین برای برقراری ارتباط با افراد خانواده نیز راهی ارزان و مطمئن است. البته در نظر داشته باشید که این نرم‌افزار تنها به صورت آنلاین فعال است. 
تمامی این نرم‌افزارها بر روی هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل نصب و اجرا است.

 

منبع : رهی نو 

  0  
  0  
#8
Options
Re:Re:Mr200
2019-02-28 06:51:34

استفاده در فضای باز یا بسته ؟

اکثر دوربین های مدرن قادر به کار در فضای باز و بسته می باشند. با این حال، محیطی که در آن استفاده می شود می تواند تعیین کند که شما به کدام یک از آن ها نیاز دارید. عوامل مهمی برای تعیین محل و جای آن ها وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. با توجه به آب و هوای محیط اطراف تان می توانید یک دوربین با طراحی با دوام انتخاب کنید تا بتواند در برابر محیط های خشن با باران یا برف سنگین مقاومت کند. خوشبختانه، برخی از دوربین های مدرن امنیتی به طور خاص برای کاربردهای ویژه طراحی شده اند. یک مثال از این مورد در صنعت حمل و نقل است. دوربین های امنیتی استفاده شده در صنعت حمل و نقل برای عملکردی عالی و مقاومت بالا در برابر ارتعاشات طراحی شده اند. دوربین های امنیتی داخلی می توانند دارای ویژگی های زیست محیطی مشابهی باشند که از این طریق  از دوربین ها در برابر موقعیت های خشن حفاظت کنند. آشپزخانه رستوران ها، به دوربین هایی نیاز دارند که برای مقاومت در برابر چربی، دود و مایعات ریخته شده طراحی شده باشند. تعیین اینکه دوربین نظارتی را برای چه محل و مکانی از خانه یا کسب و کارتان می خواهید استفاده کنید عامل مهمی برای انتخاب این دوربین ها است.

مساحت محلی که باید پوشش داده شود چقدر است؟

اندازه منطقه ای که می خواهید نظارت کنید، یکی از عواملی است که باید هنگام انتخاب دوربین های امنیتی مناسب و نوع شبکه برای خانه و یا کسب و کارتان در نظر داشته باشید. یک روش آسان برای تعیین نوع و تعداد دوربین های مورد نیاز، ارائه طرحی از زمین محل مورد نظر است. اگر اندازه منطقه مورد نظر بزرگ باشد، دوربین های PTZ می توانند بهترین روش انتخابی باشند، زیرا آن ها دارای طیف وسیعی از دید و توانایی زوم یا بزرگ نمایی یک نقطه خاص هستند. مناطق کوچکتر ممکن است فقط نیاز به دوربین های استاتیک داشته باشند، اما در نظر گرفتن نوع شبکه نیز اهمیت دارد. اکثر خانه ها و کسب و کارها نیاز به یک شبکه LAN دارند، و شبکه های بزرگتر به یک شبکه WAN نیاز دارند.

تصویر باید چه مقدار واضح و دقیق باشد؟

دوربین های امنیتی حرفه ای مدرن قادر به تولید تصاویر با رزولوشن بالا برخلاف زمان های گذشته هستند. وضوح مورد نیاز برای خانه یا کسب و کار شما براساس اندازه ناحیه مورد نظرتان که نیاز به نظارت بر آن را دارید، تعیین می شود. نواحی کوچک مانند دفاتر و اتاق های مشابه به طور کلی به دوربین های امنیتی با وضوح بالا برای نظارت موثر نیاز ندارند. در مقابل، یک فضای وسیع مانند یک فروشگاه خرده فروشی به دوربین هایی نیاز دارد که قادر به تولید تصاویر با وضوح بالاتر باشند، زیرا ناحیه ای که نیاز به نظارت دارد بزرگ است.بهترین راه برای تعیین وضوح تصویری که شما نیاز دارید از طریق ارزیابی هر فضا به صورت جداگانه است که در نهایت به انتخاب مناسب می انجامد. با استفاده از این روش، شما در دراز مدت صرفه جویی خواهید کرد.
 

هایلوک  

مشاهده محبوب ترین محصولات هایک ویژن و 

 

شرایط روشنایی چه چیزهایی هستند؟

نورپردازی عاملی بسیار مهم است که در هنگام خرید دوربین های امنیتی حرفه ای مناسب برای کسب و کار یا خانه شما مورد توجه قرار می گیرد. این که آیا دوربین در فضای بسته یا باز قرار می گیرد یا خیر، مقادیر مختلف نور در طول روز و با فصل تغییر می کند. زمانی که شرایط روشنایی را در نظر می گیرید، مهم است که تعیین کنید آیا سطح زمین انعکاسی ایجاد می کند؟ آیا انعکاسی قوی وجود دارد؟ و آیا اثرات روشنایی خاصی وجود دارد که می تواند روی دوربین تاثیر بگذارد؟ دوربین های امنیتی مدرن به ذخیره فیلم های قابل استفاده، با وجود شرایط نور و تعداد چراغ ها با استفاده از تکنولوژی مانند فیلتر های IR و نورهای مصنوعی می پردازند.

آیا ضبط صدا در دوربین ها ضروری است؟

برخی از دوربین های مدرن امنیتی به قابلیت های صوتی مجهز شده اند و این اجازه را به پرسنل امنیتی می دهند تا صداها را بشنوند و حتی با مجرمان صحبت کنند. این ویژگی های صوتی می تواند شامل سنسورهایی باشند که ضبط یا آلارم را هنگامی که سر و صدا به سطح خاصی می رسد، انجام دهند. اگرچه ضروری نیست، اما یکپارچه سازی قابلیت های صوتی به یک سیستم دوربین امنیتی می تواند مزایای امنیتی منحصر به فردی را برای محافظت از کسب و کار و محل های سکونت به طور یکسان اضافه کند.

آیا مقیاس پذیری ضروری خواهد بود؟

مقیاس پذیری به شما نشان می دهد که به راحتی می توانید دوربین های جدید را به سیستم کلی دوربین های امنیتی تان اضافه کنید. سیستم های دوربین مداربسته سنتی محدود شده اند زیرا در یک مدار بسته کار می کردند که بدین معنی است که اضافه کردن یک دوربین جدید به سیستم کلی نیاز به سیم کشی دشواری دارد. مقایسه  دوربین های حرفه ای امنیتی که در حال حاضر در دسترس هستند، با دوربین های قدیمی بسیار سخت است. دوربین های شبکه IP با یک شبکه بی سیم به دوربین های جدید اضافه می شوند که آسان تر از قبل است.

شرایط ذخیره سازی ویدئویی چیست؟

ذخیره سازی فیلم هایی که توسط دوربین های امنیتی در خانه و یا کسب و کار شما به دست می آید، به یک دستگاه DVR  یاNVR  با ظرفیت ذخیره سازی مناسب نیاز دارند. که این موضوع به اینکه آیا دوربین های امنیتی شما 24 ساعت در روز ضبط می کنند یا فقط زمانی که حرکت تشخیص داده می شود اندازه و فضای مورد نیاز را تعیین می کنند، بستگی دارد.
اگر شما قصد دارید دوربین های امنیتی حرفه ای با ضبط طولانی تری داشته باشید، به یک دستگاه  NVR  یا DVR  نیاز دارید که بتواند فیلم هایی را که ارزش بیشتری دارند، ذخیره کند. تعیین کردن میزان فیلمبرداری که می خواهید ضبط کنید، به شما کمک می کند که یک دستگاهDVR   یاNVR  درست و مناسبی را انتخاب کنید و همچنین در پول و هینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

 

 

منبع : https://mipcctv.com

  0  
  0  
#9
Options
Re:Problem with roaming. Archer MR200
2019-10-13 09:29:55

@jbm180262 

جاهای دیدنی یزد کجاست؟

یزد ‌، شهری است کهن تاریخ و با اصالت که لقب اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان را به خود اختصاص داده است. دیدنی های یزد ، یادگاری از تاریخ باشکوه این شهر می باشند. شهر جهانی یزد تا قبل از آمدن اسكندر مقدونی به ایران، منطقه ای آباد و مهم از نظر راهداری، نظامی و بازرگانی بوده که در زمان آل مظفر، دوباره رو به گسترش و شکوفایی نهاد. دورانی كه پدید آورنده آثار زیبا، ‌مدرسه های بزرگ، مسجدهای باشكوه، معماری اصیل شهری و مکان های تاریخی و دیدنی شهر یزد بوده است. 

در این مطلب بهترین جاذبه های گردشگری یزد از نگاه گردشگران را با شما به اشتراک می گذاریم.

مسجد جامع یزد

یکی از مهم ترین جاذبه های دیدنی یزد مسجد جامع این شهر می باشد. مسجد جامع یزد شاهکار معماری قرن ۹ هـ . ق و ترکیبی از ۳ مسجد قدیمی در دوره های مختلف است که شکل امروزی آن (خوابیدگی گنبد، سر دری بلند و کاشیکاری های خاص) با وسعت ۱۰ هزار متر مربع یادگار دوره قاجار می باشد. 

باغ دولت آباد یزد

باغ جهانی دولت آباد یکی از دلنشین ترین مکان های دیدنی یزد می باشد. باغ دولت آباد با وسعت ۷۰ هزار متر مربع، متعلق به دوره افشاریه و سال ۱۱۶۰ هـ . ق (قرن ۱۸ میلادی) است که مرحوم محمد تقی خان معروف به خان بزرگ، قناتی به طول ۶۵ كیلومتر را احداث نمود و پس از انتقال آب مهریز به محل فعلی باغ دولت آباد ، این عمارت را بنا کرد. باغ دولت آباد یزد یکی از ۹ باغ ایرانی است که مدت زمانی هم محل اقامت کریم خان زند بوده و در سال ۱۳۹۰ به ثبت جهانی رسیده است.

آتشکده یزد ( آتشکده بهرام یا آتشکده وَرهُرام ) 

امکان ندارد که به یزد سفر کرد اما به آتشکده سر نزد. مجموعه آتشکده یزد متعلق به سال ۱۳۱۳ و دوره پهلوی اول می باشد که متأثر از آتشکده های پارسیان در داخل باغ و کنار آب قرار دارد. این آتشکده به همت زرتشتیان یزد و پارسیان هند بنا شده است که نگاره فَروَهَر با کاشی های آبی بر سردر مجموعه و سر ستون‌ های سنگی، اولین جاذبه آن می باشند. همچنین حوض بزرگی روبروی ساختمان خودنمایی می کند که با سكه های ریز و درشتِ بازدید کنندگان كف پوش شده است. 

  0  
  0  
#10
Options
Re:Problem with roaming. Archer MR200
2019-10-13 09:57:02

@jbm180262 

برای تقویت تخمک چه بخوریم؟

  • لبنیات پر چرب

اگرچه اغلب افراد برای کاهش وزن از لبنیات کم چرب استفاده می کنند؛ اما استفاده از لبنیات پر چرب می تواند در تقویت تخمک و تخمدان بسیار مؤثر باشد. حذف چربی شیر سبب بر هم خوردن تعادل هورمون های جنسی و ممانعت از تخمگذاری می شود.

  • چربی های غیر اشباع و امگا ۳

مصرف چربی های غیر اشباع و امگا ۳ ، برعکس چربی های ترانس و اشباع شده برای سلامت فرد ضروری می باشد. خوراکی هایی همانند: آووکادو، آجیل، تخمه و ماهی های روغنی نظیر سالمون سرشار از چربی های مفید هستند. امگا ۳ موجود در ماهی ها باعث بهبود بیماری سندروم تخمدان پلی کیستیک می شود؛ البته مصرف ماهی های روغنی بیش از دو بار در هفته توصیه نمی شود.

  • گوشت و مرغ محلی

مرغ های ماشینی در سوله هایی بسته پرورش پیدا می کنند و اغلب از غذاهایی غیر ارگانیک تغذیه می شوند؛ اما مرغ های محلی از غذاهای ارگانیک و طبیعی استفاده می کنند و در طول روز چند ساعتی در محوطه باز هستند. سعی کنید در دوره ۹۰ روزه خود، از گوشت و مرغ های ارگانیک استفاده کنید.

  • میوه ها و سبزیجات ارگانیک

سموم و آفت کش های شیمیایی موجود در میوه ها و سبزیجات می تواند اثرات منفی روی قدرت باروری مردان و زنان داشته باشد.

  0  
  0  
#11
Options

Information

Helpful: 0

Views: 1733

Replies: 9

Related Articles