Impossible de connecter mes deux ordinateurs portables au RE-550

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.

Impossible de connecter mes deux ordinateurs portables au RE-550

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.
Impossible de connecter mes deux ordinateurs portables au RE-550
Impossible de connecter mes deux ordinateurs portables au RE-550
2021-12-30 16:58:11
Model: RE550  
Hardware Version:
Firmware Version:

Bonjour,

 

J'ai deux ordinateurs portables et aucun de ces ordis n'est capable de se connecter au répéteur RE550. Après avoir indiqué le mot de passe et appuyé sur connecter, cela m'indique Impossible de se connecter à ce réseau.

 

Sur le répéteur, la lumière bleue est allumée pour Power et 2.4 GHz ainsi que le gros bouton en haut de l'appareil. Je suis avec Bel Fibe. La lumière bleue pour 5 GHZ ne devrait-elle pas être allumée?

  0      
  0      
#1
Options
1 Reply
Re:Impossible de connecter mes deux ordinateurs portables au RE-550
2021-12-31 07:55:13 - last edited 2021-12-31 07:55:31

@Chris44 

 

If RE has the 2.4Ghz Led  and the Big RE Led On, that means RE set up with router successfully. 

If laptop failed to connect to Extender WiFi, please try some tips in this thread:
[Troubleshooting] Unable to Connect to WiFi Extender Saying Incorrect Password
 

May I know do you use TP-link Tether app/ Web/ WPS button set up RE before? What is the model of router?  You could try to factory reset and set it up through Tether APP or web . 

  0  
  0  
#2
Options

Information

Helpful: 0

Views: 134

Replies: 1

Related Articles