Estadistica de Cliente x Puerto Wan

Estadistica de Cliente x Puerto Wan

Estadistica de Cliente x Puerto Wan
Estadistica de Cliente x Puerto Wan
2024-07-03 17:43:34
Model: ER605 (TL-R605)  
Hardware Version: V2
Firmware Version: 2.2.5

 

 

Buenas,

 

Me gustaria saber como puedo ver que puerto Wan esta utilizando cada equipo (Tengo 2 ISP), he buscado entre las opciones que tiene el Controller Cloud que tengo instalado y no lo he podido visualizar.. Actualmente tengo ACL y control de ancho de banda para ciertos equipos y me gustaria ver si en realidad estan saliendo todos por la Wan que le indico

  0      
  0      
#1
Options
2 Reply
Re:Estadistica de Cliente x Puerto Wan
2024-07-05 00:53:56

Hi @Inddeg 

 

Controller won't show it directly, but you can go to Whatsmyip and check the current public IP you are using, so you know it go through which WAN port.

Inddeg wrote

 

 

Buenas,

 

Me gustaria saber como puedo ver que puerto Wan esta utilizando cada equipo (Tengo 2 ISP), he buscado entre las opciones que tiene el Controller Cloud que tengo instalado y no lo he podido visualizar.. Actualmente tengo ACL y control de ancho de banda para ciertos equipos y me gustaria ver si en realidad estan saliendo todos por la Wan que le indico

 

>> Omada EAP Firmware Trial Available Here << *Try filtering posts on each forum by Label of [Early Access]*
  0  
  0  
#2
Options
Re:Estadistica de Cliente x Puerto Wan
2024-07-08 20:09:13

  @Fae 

Thanks @Fae for your response, but, That solution for what I want to know is not feasible. Imagine that I have 50 devices (PC, Cell Phone, TV, etc.) I would have to go one by one to know which port WAN it uses.

I know that by creating IP groups, ACLs and Bandwidth Control I can redirect traffic to each WAN, but how can I ensure that it is being applied without having to go computer by computer.
  0  
  0  
#3
Options

Information

Helpful: 0

Views: 125

Replies: 2

Related Articles