Solla-topeeOffline
Following: 31Followers: 349
Forums/ Tapo Smart Camera
By Regis-2026 20 hours ago

Aplicativo Tapo

Boa Noite Pessoal. Alguém sabe me dizer quantas câmeras posso colocar no aplicativo Tapo? Será que tem algum limite máximo de câmeras por conta na Tapo? Desde já agradeço a atenção de todos.
By Burnsy Yesterday

Micro sd card failing format at 94%

Micro add card will fail formating at 94% card being used is 512GB Micro SD Card Class 10 TF Card with Adapter High Speed Memory Card for Tablet,Camera,Drones

No Sd Card error when turning on the second camera

Hello, I need some help regarding micro sd cards in my newly bought and installed two TC 82 cameras. Everythings works fine, the 1st camera records on sd card until I don't turn on the second camera -
By MrCupcake Yesterday

Tapo C500 Low resolution stream 8 does not work

This camera advertises three streams when interrogated by ONVIF device. (Eyespy) Stream 1 & 2 are high resolution, & Strean 8 LOW RES. 640 x 360. Stream 8 does not work. (though it does stream some ne
By Williever Yesterday

Exposing Tapo C310 v1.0 Person Detection in Home Assistant (HACS)

I’m using 20+ Tapo cameras across different models with Home Assistant. Person detection works well on newer hardware versions of the C310, but my six C310 v1.0 units don’t expose the person detection
By p00h Yesterday

Tapo C100 only locally

Dear TP-Link Support Team, I'm writing to report an ongoing issue with my Tapo C100 camera (hardware version: EU2.0). The camera consistently displays the message: "This device can only be controlled
123...