Verbindungsprobleme von einem Drucker mit einem Router im Range-Extender Modus
Verbindungsprobleme von einem Drucker mit einem Router im Range-Extender Modus

Hallo,
Wie schon beschrieben will sich mein Drucker, HP DeskJet 2820e, nicht mit meinem Router im Range-Extender Modus verbinden. Ich habe ein paar Versuche unter Windows 11 mit der HP Smart App gestartet, es aber dann auch wieder dran gegeben. Die HP Smart App steigt gegen Ende lediglich mit der Meldung aus das der Drucker nicht mit meinem W-LAN verbunden werden kann, warum auch immer. Irgenjemand eine Idee wodran das liegen könnte? Das die Konfigurationmöglichkeiten im Range-Extender Modus ziemlich ingeschränkt sind ist mir auch bekannt.
- Copy Link
- Subscribe
- Bookmark
- Report Inappropriate Content
Hi@Admus ,
Even if you configure it for router mode, which offers more functionality, the TL-WR940N primarily provides networking.
Also, could you please confirm how to configure the printer? Have you been able to check with the printer's support team for more detailed setup details? For example, would you like to reset the printer? Would you like to configure any special settings on the router?
To switch to wireless router mode, you can go to Working mode-->Standard Wireless Router.
You can also reset the TL-WR940N and reconfigure it to router mode.
More details about TL-WR940N, please refer to TL-WR940N(EU)_V6_User Guide.
- Copy Link
- Report Inappropriate Content

Information
Helpful: 0
Views: 331
Replies: 11
Voters 0
No one has voted for it yet.