13
Votes

Geofencing for multiple people?

13
Votes

14 Reply
Re:Geofencing for multiple people?
3 weeks ago

@Maciej54 

Much needed.
I have a 30 days return policy and am actually considering returning all :

in & outdoor camera's, motion detectors, plugs and home base if this cannot be fixed.

one wants a proper security system for all persons in the household. if you get a notification when sb is home from your own household it doesn't make sense or isn't made for households +1.

Options
2 weeks ago

Bonjour, je souhaite créer un automatisme pour ma caméra lorsque mon conjoint et moi-même ne sommes plus dans la maison, les caméras se mettent en fonction. Le problème est que je n'arrive pas à retrouver dans les déclencheurs la notion des deux téléphones. Il apparait uniquement "ce téléphone/tablette".

Est-ce possible avec une caméra TC90 ?

Est-il possible d'avoir une notice descriptive détaillée pour mettre en place l'automatisme ? Car je ne suis pas sur de bien le faire.

Merci,

Cordialement.

Andégaves

Options
RE:Geofencing for multiple people?
17 hours ago
Please implement this, it is so needed. I have been able to achieve geofencing for two phones using Home Assistant, and then use the Tapo app for viewing etc. It's not ideal and does not work at all for Tapo battery cameras, which do not have an option to create a camera account.
Options
RE:Geofencing for multiple people?
16 hours ago

@Bibs 

C'est pour cela que lorsque j'essai de créer une automatisation dans home, je vois les caméras mais elles sont indisponible à l'utilisation ?

Donc il n'y a aucun intéret à créer un géorepérage dans home s'il n'est pas en lien avec Tapo caméra !

Options