Geofencing for multiple people?
Geofencing for multiple people?
Hi!
I’m trying to set up geofencing with TP-Link home automation and need some guidance. Currently, I have basic geofencing set up to handle simple tasks like turning on the lights when I arrive home and turning them off when I leave.
However, I want to take this a step further to account for multiple users in the home. For instance, if I leave the house but my spouse is still there, I don’t want the lights to turn off. Is there a way to configure geofencing so that it considers the presence of multiple people in the household?
I wonder if that's at least planned :)
- Copy Link
- Subscribe
- Bookmark
- Report Inappropriate Content
@Maciej54
Much needed.
I have a 30 days return policy and am actually considering returning all :
in & outdoor camera's, motion detectors, plugs and home base if this cannot be fixed.
one wants a proper security system for all persons in the household. if you get a notification when sb is home from your own household it doesn't make sense or isn't made for households +1.
- Copy Link
Bonjour, je souhaite créer un automatisme pour ma caméra lorsque mon conjoint et moi-même ne sommes plus dans la maison, les caméras se mettent en fonction. Le problème est que je n'arrive pas à retrouver dans les déclencheurs la notion des deux téléphones. Il apparait uniquement "ce téléphone/tablette".
Est-ce possible avec une caméra TC90 ?
Est-il possible d'avoir une notice descriptive détaillée pour mettre en place l'automatisme ? Car je ne suis pas sur de bien le faire.
Merci,
Cordialement.
Andégaves
- Copy Link
- Copy Link
C'est pour cela que lorsque j'essai de créer une automatisation dans home, je vois les caméras mais elles sont indisponible à l'utilisation ?
Donc il n'y a aucun intéret à créer un géorepérage dans home s'il n'est pas en lien avec Tapo caméra !
- Copy Link
Information
Helpful: 13
Views: 5575
Replies: 14