Mi Deco Bloquea Netflix

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.

Mi Deco Bloquea Netflix

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.
Mi Deco Bloquea Netflix
Mi Deco Bloquea Netflix
2022-12-13 04:36:34
Model: Deco E4  
Hardware Version: V3
Firmware Version: 1.5.4

Tengo unos Deco en malla pero recientemente no puedo ver Netflix pensé que era el servicio, luego mi proveedor de internet

 

Pero cuando uso directamente el WiFi del módem si puedo acceder pero no a través del wifi Deco.

 

No hay ninguna configuración de control parental o bloqueo solo no carga Netflix 

  3      
  3      
#1
Options
4 Reply
Re:Mi Deco Bloquea Netflix
2022-12-14 06:58:06

  @FabianGlz 

Hi, welcome to the community.

Would there be any error message when Netflix failed to load?

Have you tested on different devices and would they all have the same issue?

May I know the current operation mode on Deco, wireless router, or access point mode?

I see you had the Deco for a while and if the issue just started recently, have you noticed any changes in the last few days?

Wait for your reply.

Best regards.

 

 

  0  
  0  
#2
Options
Re:Mi Deco Bloquea Netflix
2022-12-15 09:41:35

  @David-TP Hi

 

My Deco was i'm router mode SO ive changed it to AP mode but the results are the same.

 

When i Open Netflix on a browser i can't see shows thumbnails but videos are working.

 

When i connect directly using network cable from the isp modem are being displayed correctly, if i connect this cable from the Deco they are being blocked.

 

I don't have any parental control either or configured any blocked devices or addresses.

  0  
  0  
#3
Options
Re:Mi Deco Bloquea Netflix
2023-01-28 21:08:23

  @FabianGlz 

Hola Fabián, desde hace unos días tengo el mismo problema. Conseguiste solucionarlo?

Le he dado mil vueltas y no consigo solucionarlo.

 

gracias

  0  
  0  
#4
Options
Re:Mi Deco Bloquea Netflix
2023-01-28 21:55:28

  @Galotxer La verdad no solucione nada, solo te puedo decir que era un problema general que sucedía cuánto pasaba por los Deco, posiblemente un dns en el camino de mi proveedor de internet y Netflix pues tiempo después se solucionó solo (15 -30 días)

 

Probablemente por la NAT, lo que hice para poder ver Netflix fue conectar la TV a mi red celular e iniciar sesión y descargar las carátulas de los programas, Después de que abre Netflix volver a conectar la red wifi.

 

Dure un tiempo pudiendo ver programas sin que pueda cargar la carátula pero tiempo después se solucionó solo

  0  
  0  
#5
Options