0
Votes

Conservation des enregistrements

0
Votes

22 hours ago
Model: Tapo C211  
Hardware Version: V2
Firmware Version:

Bonjour. Sur le point de m'équiper avec un ensemble TAPO (camera, detecteur d'ouverture...) j'aimerais savoir si les images enrgistrées par la camera peuvent etre enregistrées sur l'application. Par exemple si je reçois une notificatiion d'intrusion dans mon domicile, est ce que les images s'enregistrent sur mon smartphone. Parce que je me pose la question de savoir, si le voleur emporte la caméra, je n 'ai plus les images de la carte SD... Merci de vos réponses.

Options
1 Reply
Re:Conservation des enregistrements
8 hours ago

@Herve62 

Hi,
If there is an SD card inserted into the camera to store video recordings, the detection video clips can be stored on the SD card when the camera detects events. However, the image shows an intrusion, and the detection video clips won't be stored on the phone automatically.

If you subscribed to the Tapo Care service, the detection video clips can be stored on our cloud server for up to 7/30 days but won't be stored on the phone automatically. However, if the video clips are within a 7/30 days retention period, they can still be accessed through the Tapo app even if the camera is stolen.

Best Regards

Options