AC1750 No tiene encendida ninguna luz mas que la de Power

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.

AC1750 No tiene encendida ninguna luz mas que la de Power

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.
AC1750 No tiene encendida ninguna luz mas que la de Power
AC1750 No tiene encendida ninguna luz mas que la de Power
2021-09-12 03:52:42 - last edited 2022-01-31 20:16:19
Model: AP500  
Hardware Version:
Firmware Version:

Hola, tengo un problema Con mi TP-LINK AC1750, Cuando lo saque de la caja y configuré todo bien, en la aplacación móvil me dio el mensaje de una nueva actualización de Sistema y pulse en actualizar, a medio proceso y se congelo, el Router dejo de dar luz de Wifi ni de Internet, solo la luz de Power parpadeaba, se reinicio poco después por un apagón eléctrico que hubo en ese momento en mi casa y cuando reinicio solo se quedo estática la luz de power y las demias luces no! no entiendo que este pasando se quedo ahi y no paso de ahi, porfavor ayúdenme.

  0      
  0      
#1
Options
1 Reply
Re:AC1750 No tiene encendida ninguna luz mas que la de Power
2022-01-31 20:19:39

@Victr97 

 

Hello Victr,  

 

This is not actually a bug, that is why i transferred this to the router section.  What happen is that the Firmware failed to load, causing the router to become bricked.  This could be due to 1.  Loosing internet connection during the download 2. Power outage I would suggest contacting the local support in your region and speaking about the possibility of a replacement.  Use https://www.tp-link.com/us/choose-your-location/ to find your region then click on Support and then Contact Technical support to find your local regional contacts. 

  0  
  0  
#2
Options

Information

Helpful: 0

Views: 518

Replies: 1