se ha desconfigurado, me da problemas para configurar y la contraseña buena me dice error,

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.

se ha desconfigurado, me da problemas para configurar y la contraseña buena me dice error,

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.
se ha desconfigurado, me da problemas para configurar y la contraseña buena me dice error,
se ha desconfigurado, me da problemas para configurar y la contraseña buena me dice error,
2022-10-21 12:22:38
Model: Tapo C200  
Hardware Version:
Firmware Version:

Por favor, necesito ayuda porque des de hace unas semanas no puedo configurar la camara otra vez. Se desconfiguró sola no sé porque y ahora me esta costando, me da problemas muy raros, cuando la instalé fue sencillo y rápido y no se q ha pasado. Para conectarme a la camera me pide el software que coja su wifi pero a su vez aparece que no se conecta a internet y claro si yo me conecto a la camara no puedo a internet a la vez. También cambio la contraseña y vuelve a decir que no es correcta y sin embargo he entrado en mi usuario por aqui en el portátil

  0      
  0      
#1
Options
1 Reply
Re:se ha desconfigurado, me da problemas para configurar y la contraseña buena me dice error,
2022-10-24 03:41:27

 Hello  @mireiart 

If the app says 'incorrect password' when you set up the Tapo camera 

1> Confirm the camera is connected to 2.4Ghz Wifi, and you have put correct 2.4Ghz Wifi password. 

 

  • How to Verify Router Wi-Fi password? 
    •  Forget router Wi-Fi on your mobile phone and manually input the Wi-Fi password to verify the router’s Wi-Fi password is correct. (Phone Settings > Wi-Fi > tap router's Wi-Fi SSID to forget network or Long press the network to delete the Wi-Fi profile).
    • Or check the Wi-Fi password on the router Wireless Settings page.

 

 

If still the same, please connect the tapo camera to a Guest Wifi network or a mobile hotspot Network and see if that makes any differences. 

What is the model of router, can I have a photo of the Wifi settings on the router and a photo of error message, Thank you. 

  0  
  0  
#2
Options

Information

Helpful: 0

Views: 163

Replies: 1

Related Articles