C425 não conecta na rede, demora horas

Monday - last edited Tuesday
Model: Tapo C425  
Hardware Version:
Firmware Version:

Minha câmera tapo c425 simplesmente não conecta na rede depois que o roteador reinicia, toda vez que o roteador reinicia ela leva muitas horas para voltar a se conectar e fica offline. Dessa forma eu perco a conexão com a câmera e tenho que esperar geralmente para o outro dia voltar a funcionar, qualquer instabilidade na luz gera essa situação acredito que possa ser um defeito na câmera, já mudei várias configurações no roteador separei as redes 2.4 e 5.0, desabilitei a função de gerenciamento automático do roteador, fixei a banda do canal 2.4 e nada resolveu. Meu router e o ex521 da tplink

0      
  0      
Options
2 Reply
Re:C425 não conecta na rede, demora horas
Wednesday

@EdivanLudvig 

Hi,
Please provide the following information for further analysis.

1. What's the LED status on the camera when it's offline in the Tapo app, such as solid red, flashing red, etc.? What's the LED statue when it's back online?
  2. Please go to the camera's Device Settings > Device Info page to find the MAC address and send it to me (@Solla-topee) via a private message.
  3. When the camera is working, please go to the Device Info page, tap the Wi-Fi icon, and send us the RSSI value.

Best Regards

0  
  0  
Options
Re:C425 não conecta na rede, demora horas
14 hours ago

@EdivanLudvig 

Hi, 
Thank you for the information provided via a private message. A new firmware (1.2.26 Build 260202 Rel.62977n) has been pushed to your camera. Please update the firmware in the Tapo app, and check if it helps.

If the same phenomenon persists, please follow the instructions below to collect the camera log and let me know once you have done so.
How to get the log of Tapo Camera

Best Regards

0  
  0  
Options